جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دفاع کی روش از جواد نکونام

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از جواد نکونام، کاپيتان تيم ملي دفاع کرد.
به گزارش شهر، کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: روز گذشته در يکي از روزنامه‌هاي صبح که به دنبال ضربه زدن به تيم ملي و کاپيتان آن است، مطلبي نادرست و کذب به چاپ رسيد که نياز به توضيح جهت روشن شدن افکار عمومي دارد.

سرمربي تيم ملي در ابتدا گفت: در درجه اول بايد بگويم که ما به طور کامل از چاپ سفارشي و خاص اين مطلب در اين روزنامه مطمئن هستيم و مي‌دانيم اين افراد به دنبال چه اهداف و مقاصدي هستند. اينکه چه کساني و با چه هدفي و براي چه اين مطالب نادرست را عنوان مي‌کنند براي ما روشن و آشکار است. البته اينگونه مطالب در اين روزنامه خاص براي نخستين بار نيست که به چاپ رسيده و مطالب نادرست ديگري نيز توسط همين افراد و به سفارش آنها در اين روزنامه نوشته شده است.

وي افزود: مطلب دومي که بايد به آن اشاره کنم اين است که اينگونه مطالب تنها با هدف گمراه کردن افکار عمومي و به صورت کاملا کذب بيان مي‌شود، به هيچ عنوان صحت ندارد.

کي‌روش در ادامه بيان کرد: چيزي که بيشتر باعث ناراحتي مي‌شود اين است که چرا پس از صعود تيم ملي به جام جهاني و در يک بازي دوستانه اين افراد در مورد عملکرد بازيکنان تيم ملي اعلام نظر مي‌کنند.

سرمربي تيم ملي ادامه داد: مي‌خواهم يادآوري کنم که اين حمله غيرمسئولانه به تيم ملي و کاپيتان آن کاملا به سمت و سوي نقطه قوت تيم ملي و کسي است که تاثيرگذارترين و گل زن‌ترين بازيکن تيم در صعود تيم ملي به جام جهاني بوده و اين بازيکن دقيقا همان کسي است که در سال گذشته به عنوان يکي از بهترين بازيکنان آسيا توسط AFC انتخاب شده بود و به خاطر همين رفتارهاي نادرست در حال حاضر در فوتبال ايران جايي ندارد.

وي در پايان گفت: براي روشن شدن افکار عمومي و ذهن هواداران بايد بگويم که من برخلاف رويه هميشگي و عقايدم مجبور به اعلام اطلاعات و آمار بازي کاپيتان تيم ملي هستم. نکونام در بازي مقابل گينه در نيمه اول 5.488 کيلومتر و در نيمه دوم 5.891 کيلومتر و در مجموع بازي 11.379 کيلومتر دوندگي داشت و قطعا با اعلام اين آمار دقيق، مشخص خواهد شد که اين افراد ديدگاه نادرستي داشته و به صورت گمراه کننده و غيرمسئولانه نسبت به تيم ملي ايران مطالب نادرستي را به چاپ رسانده‌اند. 
نظر شما